admin http://www.bures.lt/buriavimas Mon, 05 Jun 2017 10:59:00 +0300 en <![CDATA[Severne burės, stieba, gikai]]> http://www.bures.lt/buriavimas/2017/06/05/severne-bures-stieba-gikai   Renkamas Severne burių, stiebų ir gikų užsakymas. Šiuo metu esamų burių sąrašą rasite čia 
Stiebai ir gikai yra čia

Rašykit arba skambinkit info@bures.lt

868511895

]]>
Mon, 05 Jun 2017 10:59:00 +0300
<![CDATA[Starboard lentų užsakymas]]> http://www.bures.lt/buriavimas/2017/06/05/starboard-lentu-uzsakymas  Renkamas Starboard lentų užsakymas. Šiuo metu esamų lentų sąrašą rasite čia 

Rašykit arba skambinkit info@bures.lt

868511895

]]>
Mon, 05 Jun 2017 10:52:36 +0300
<![CDATA[Starboard Foilų užsakymas]]> http://www.bures.lt/buriavimas/2017/04/07/starboard-foilu-uzsakymas  Renkame Starboard foilų užsakymą. Turime 5 vienetus team rideriams. Kiekvienas pareiškęs norą gali pasinaudoti nuolaida.

 
..............  Team kaina;        Kaina
Carbon Slalom € 1539;   € 2,049.00 
Carbon Race € 1588; € 2,149.00 
Carbon GT € 1539;    € 2,049.00 
Carbon Ultra € 1539;    € 2,049.00 
Carbon Team € 2195;     € 2,899.00
 
Čia rasite Starboard foilų katalogą
 
Šiek tiek apie modelius. 
Ultra - stipriam vėjui ir greičiui skirtas sparnas
Slalom - dėl didesnio galinio stabilizatoriaus šis derinys yra stabilesnis, bet nėra toks greitas.
Race - komplektas skirtas anksčiausiam iškilimui, didžiausiai keliamajai jėgai ir geriausiems kampas į vėją. Žodžiu - RACE.
GT - komplektas eina su trumpesniu sparnu, labiau tinkamu mokymuisi.
 
[color=#FF0000]Team komplekte[/color] gaunate visas komplektuojančias dalis, kurių dėka galite susirinkti bet kurį iš Ultra, Slalom ar Race derinių:
Vieną kotą;
Du liemenis;
Du priekinius skirtingų dydžių sparnus;
Du skirtingų dydžių stabilizatorius;
 
 Tai geriausias pasirinkimas rinkoje!
 
Jau užsakyti 2 iš 5 team foilų.
 
Užsakymus siųskite info et bures.lt
 
Gero skrydžio
]]>
Fri, 07 Apr 2017 11:15:02 +0300
<![CDATA[Povandeniniai sparnai - Foilai]]> http://www.bures.lt/buriavimas/2017/03/31/povandeniniai-sparnai-foilai  Jau turbūt daugeliui teko apie tai girdėti, bet burlenčių pasaulyje ši naujovė iki šiol didelio dėmesio nesusilaukė. Dėl techninių reikalavimų ir mažesnės bendruomenės burlentininkai juos dar nedrąsiai bando. Apie ką mes čia? O gi apie povandeninius sparnus - foilus. Aitvarų ir irklenčių sporto atstovai foilus įsisavina jau visu greičiu. Aitvarų lenktynėse nepamatysite nei vieno be povandeninio sparo. Banglentininkai ir irklentininkai bangas raižo sklęsdami virš jų ir džiaugiasi naujais pojūčiais ir atsivėrusiomis galimybėmis - čiuožti net ir prie labai mažų bangų.

  Kam povandeninis sparnas tinka labiausiai? Vidaus vandenyse, kur nėra nei terminių vėjų, nei didelių atvirų plotų vėjui įsibėgėti tenka rinktis vieną iš dviejų, arba retai buriuoti, arba turėti plačią lentą su didelę bure. Čia nuomonės išsiskiria ir vieni rečiau buriuoja, kiti tai daro su didelėmis burėmis. Foilai į šią situaciją turėtų įnešti esminį pasikeitimą - buriuoti galima ir dažnai, ir prie silpno vėjo. Taigi, abi šios buriuotojų grupės ant vandens galės susitikti daug dažniau. Jei jūsų turima didžiausia burė yra 8,0-9,0, tai jūs jau karalius - tokias bures galėsite naudoti prie silpniausio - 6-8 mazgų vėjo (3,5-4 m/s). O jei jūs turite Formulės lentą, tai ji taip pat puikiai tiks "skraidymui" su povandeniniu spartu. Tai įrodo Gonzalo ant formulės užsidėjęs 7,8 burę

 Buriavimas su foilais, nesumažina minimalaus vėjo reikalavimų. Jo vistiek reikia panašiai, kaip Formulei su didelėmis burėmis - apie 6-8 mazgų, kad galėtum užtikrintai buriuoti. Tačiau foilai suteikia galimybes su mažesnėmis burėmis, pasiekti didelių potyrių. Kadangi burės gali būti naudojamos mažesnės, tai daug platesnis ratas žmonių galės mėgautis lengvo ir vidutinio vėjo buriavimo malonumais, bei tai daryti su mažesne fizine įtampa. 
Nuo šiol, prie silpno vėjo posakį "susitiksim ant vandens" reikės keisti "susitiksim virš vandens"

Gero vėjo


 

 

]]>
Fri, 31 Mar 2017 08:30:00 +0300
<![CDATA[Burlenčių mokykla Kaune]]> http://www.bures.lt/buriavimas/2016/05/13/burlenciu-mokykla-kaune Nuo Birželio pradžios visu pajėgumu pradeda veikti buriavimo mokykla Kaune. Jau daugiau kaip 10 metų mokome buriuoti burlente. Prisijunkite ir jūs prie šį laisvalaikio praleidimo būdą pamėgusių būrio!

Dėmesio! Jei rezervuojate dvi ar daugiau vietų burlenčių mokykloje internetu http://www.bures.lt/burlenciu-mokykla likus daugiau nei dviem savaitėm iki kursų, mes jums suteiksime nuolaidą ir savaitgalio kursai jums kainuos tik €79 žmogui, o trijų dienų kursai darbo dienomis tik €89 žmogui.

Daugiau informacijos apie mūsų mokyklą rasite čia http://www.bures.lt/burlenciu-mokykla/buriavimo-mokykla

Vieną iš nuotraukų galerijų rasite čia

Mūsų Facebook puslapis

]]>
Fri, 13 May 2016 07:30:00 +0300
<![CDATA[Dovanų kuponas]]> http://www.bures.lt/buriavimas/2015/12/09/dovanu-kuponas Butės.lt kuponas - tai puiki dovana draugams ir artimiesiems. Ir visai nesvarbu ar tai bus elektroninis ar tikras dovanų kuponas - visą ateinantį sezoną jį bus galima iškeisti į tobulą savaitgalį ant vandens mokantis buriuoti burlente, ar valandą irstantis irklente. Juk svarbiausia - įspūdžiai!

Užsisakyti kuponą galite parašę mums info et bures.lt arba paskambinę 8 685 1189

]]>
Wed, 09 Dec 2015 13:20:00 +0200
<![CDATA[Lenktyninių irklenčių prototipai]]> http://www.bures.lt/buriavimas/2015/10/23/lenktyniniu-irklenciu-prototipai Lenktyninių irklenčių kainos yra gana didelės. Dėl to siūlome unikalią galimybę įsigyti lenktyninių prototipų. Kai kurie iš jų yra kaip serijiniai, tik su estetiniais trūkumais.

Išsami informacija apie būklę, detalios nuotraukos viršaus ir dugno gali būti atsiųstos paprašius.
 

STARBOARD SPRINT 12'6" x 28" CUSTOM GLASS - €981

STARBOARD ALL STAR 12'6" x 25" V.X PROTOTYPE - €747

STARBOARD ALL STAR 12'6" x 26.5" CARBON PROTOTYPE - €794


Klausimai, užsakymai info@bures.lt

]]>
Fri, 23 Oct 2015 12:53:49 +0300
<![CDATA[draugo savaite]]> http://www.bures.lt/buriavimas/2015/07/13/draugo-savaite Dėmesio!
Liepos 13-19 Bures.lt mokykloje yra draugo savaitė. Užsiregistruok į Liepos 14-16, ar 18-19 buriavimo pamokas ir atsivesk draugą tik už 10 Eurų! Registracija čia: http://www.bures.lt/burlenciu-mokykla

Registruodamiesi vardo skiltyje parašykite - "(jūsų vardas) su draugu"


Gero vėjo

]]>
Mon, 13 Jul 2015 12:26:53 +0300
<![CDATA[2015 sezono naujienos]]> http://www.bures.lt/buriavimas/2014/09/24/2015-sezono-naujienos Jau daugelis žino ir laukia rudens, kaip ir kiekvienais metais, ateinančio su naujienomis. Šis ruduo ne išimtis. Formuojam užsakymą 2015 metų sezonui. Kas pasirūpina inventorium išanksto, mes suteikiame dosnias nuolaidas. Slalomo ir Formulės entuziastai jau suprato, jog geriau apsispręsti rudenį, ko reikės kitam sezonui, gauti reikiamą inventoriu laiku ir dar su labai didel nuolaida, nei ieškoti sezno pradžioje ir mokėti daug brangiau. Taigi, sėsk valandai prie kompo ir panaršyk šiuos puslapius, bei užsisakyk tai ko reikės kitam sezonui

http://www.star-board.com

http://www.severnesails.com

O iš mūsų pusės pažadame 15%, ar 20% nuolaidas naujiems daiktams. Tokios kainos bus tik 2015 metų pabaigoje, kai vyks išpardavimai. Aplenk laiką! :D

Čia keletas rekomendacijų:

http://www.star-board-windsurfing.com/2015/products/boards/waterman-package

Tai WindSup komplektas. Lenta yra labai gerų slidimo vandeniu savybių, kas svarbu irkelntėms. Tačiau jei yra vėjas, pramogauti bus daug smagiau su bure. Ši lenta taip pat labai lengvai išglisuoja, nes nėra didelio jėgos slenksčio, o lenta tiesiog nuolat greitėja ir pereina į glisą labai švelniai. Viso šio komplekto kaina, į kurį įeina lenta, burės kompkektas (burė, stiebas, gikas, prailgintuvas) ir irklas yra tik 1499 Eurai. Šiai, kainai, užsakius prekes rudenį, pažadame pritaikyti nuolaidą!

Na ir žinoma, bene geriausios lenktyninės burės tiek Slalome, tiek Formulės disciplinose - Severne Reflex-6. Paklauskite bet kurio Lietuvos sportininko, ar entuziasto, kuris buriuoja su šiomis burėmis, kaip jis vertina Reflex 5 bures? Tikėtiniausias atsakymas - tai visų laikų geriausios Severne lenktyninės burės, kokias esu turėjęs. Jokių kemberių spardymo, ar net lietimosi prie jų - burė vartosi nuostabiai. Didelis vėjo diapazonas. Optimalus greičio ir jėgos santykis. Visas šias savybes perėmė ir Reflex 6 burės, kuriomis buriuos geriausi Lietuvos ir Pasaulio sportininkai.

Didžiausias nuolaidas garantuojame tiems, kas rezervuos inventorių iki Spalio 8 dienos.

Dėl rezervacijų kreipkitės: info et bures.lt ir 8 685 11895

Gero vėjo!

]]>
Wed, 24 Sep 2014 11:47:00 +0300
<![CDATA[Vaavud vėjo matuokliai]]> http://www.bures.lt/buriavimas/2014/08/20/vaavud-vejo-matuokliai Pristatome naują produktą tinkantį visiems kam svarbu žinoti vėjo greitį. Tai Vaavud kaušelinis vėjo matuoklis.

Sukurtas aktyviems

Dizaino idėja paimta iš profesionalių kaušelinių anamometrų tik naudojant du, o ne tris kaušelius. Dėl šios dizaino smulkmenos Vaavud vėjo matuoklis yra labai patogus keliaujant. Jį tiesiog galima laikyti kišenėje, arba prisikabinti prie diržo specialiame dėkle.

Turėdami Vaavud vėjo matuoklį jūs prisijungsite prie bendruomenės, kuri dalijasi vėjo matavimo duomenimis. Tokiu būdu, kiekvieną kartą pamatavę vėjo greitį jūs pasidalinsite matavimo duomenimis su kitais Vaavud aplikacijos vartotojais. Arba galėsite pasižiūrėti koks vėjo greitis išmatuotas jūsų buriavietėje prieš išsiruošiant buriuoti. Taigi, kuo didesnė bendruomenė, tuo didesnė nauda visiems vartotojams.

Tikslumas

·         Išbandytas ir sukalibruotas Danijos Technologijų Universiteto specialiame vėjo tunelyje

·         Tikslumas yra ne mažiau kaip 0,2 m/s

·         Nejautrus vėjo krypčiai. Tai reiškia, kad matuoklio nereikia atsukti tiesiai į vėją, kad būtų išmatuotas tikslus vėjo greitis.

·         Vaavud aplikacija jungiasi prie jūsų telefono jutiklių, kad būtų sumažinta netikslaus vėjo greičio matavimo tikimybė.

·         Veikia su dauguma iPhone, bei Android operacinę sistemą naudojančių telefonų. Visas tinkančių įrenginių sąrašas

Galite rinkis iš trijų matuoklio spalvų - raudonos, baltos ir žalios. Vaavud matuoklių kaina yra 45 Eurai. Pristatymas nemokamas visoje Lietuvoje. Užsakymus siųskite adresu info@bures.lt

Gero vėjo

Bures.lt komanda

]]>
Wed, 20 Aug 2014 08:00:00 +0300
<![CDATA[Lietuvos Respublikos burlenčių Taurė'14]]> http://www.bures.lt/buriavimas/2014/05/14/lietuvos-respublikos-burlenciu-taure-14
Šį savaitgalį vyko Lietuvos Respublikos Burlenčių taurė 2014 Formulės ir Slalomo disciplinoms. Pateikiame Gedimino Gresevičiaus LTU 76 įspūdžius.
 
Kaip ir prieš kiekvienas varžybas, vėjo prognozes pradėjau sekti jau savaitės pradžioje. Vėjo turėjo būti. Nors prognozės keitėsi ir rodė vis silpnesnį vėją, bet Formulei turėjo užtekti. Tik atvažiavus į Kintus pastebėjau labai žemą Kuršių marių vandens lygį. Taip,... bristi reikės toli,- pagalvojau. Bet nieko panašaus. Bridom tiek, kiek ir visuomet. Vyriausias teisėjas Bull'ius (Mindaugas) nusprendė paįvairinti distanciją ir padarė dvejų vartų distanciją, o starto linija yra per vidurį distancijos, bei sutampa su finišo linija. Panašiai kaip Pasaulio čempionate http://www.formulawindsurfing.org/filez/calendar/140428_1/course-day-2-newer.doc tik finišuojame ten pat kur ir startuojame - prieš vėją.
Ši distancija pakišo koją antro plaukimo metu. Startavau nelabai gerai, dėl to teko visus vytis. Kaip supratau, tai suteikiau daug džiaugsmo dalyviams, kai prie pirmo ženklo atsidūriau vienas iš paskutinių. Antro rato pabaigoje vijausi latvį Raimonds Zelc LAT 27. Pavyko aplenkti, bet kylant iki finišo linijos per daug toli užkilau ir jis buvo pirmas. Kampų suderinimas vyko visų varžybų metu. Antrą kartą už per didelį nepasitikėjimą nubaudė Giedrius Liutkus LTU 11. Nors atrodė, jog reikia dar dar patraukti, bet prieš pusę minutės apsisukęs Giedrius pataikė į vartus, o aš turėjau į viršutinį ženklą lėkti vos ne pavėjui. Tokių klaidų daryti negalima. "Prietaisus" teko kalibruoti stipriai.
Nors vėjas Sekmadienį papūtė iki 12m/s bet kryptis Slalomui buvo labai nepalanki - kampu nuo kranto. Po 6 plaukimų buvau pirmoje vietoje. Tačiau jei būtų įvykęs 7-tas plaukimas, ateitų laikas antram blogiausio rezultato atmetimui ir tokiu atveju 6 plaukimų rezultatas būtų absoliučiai vienodas su Giedriumi ir varžybų nugalėtoją lemtų 7-to plaukimo baigtis. Bet, po pertraukos vėjas staigiai sėdo ir nebuvo galima duoti daugiau startų. Nugalėtojų trejetukas užsipildė taip:
 
1. Gediminas Gresevičius LTU76

2. Giedrius Liutkus LTU11

3. Mindaugas Kriukelis LTU64

Nugalėtojo maudynės https://www.facebook.com/media/set/?set=a.866450830048423.1073741846.116663655027148&type=3

]]>
Wed, 14 May 2014 09:47:09 +0300
<![CDATA[Tiesiai iš gamyklos]]> http://www.bures.lt/buriavimas/2014/01/29/tiesiai-is-gamyklos Prieš kurį laiką rašėme apie galimybę įsigyti įpatingų vienetinių burlenčių. Tada didžioji dauguma interesantų pavėlavo pareikšti norą ką nors įsigyti, nes visos lentos buvo parduotos.

Skelbiame antrą tokią galimybę, su sumažintomis kainomis ir atnaujintu asortimentu. Sąraše yra 2015 metų prototipai - tai lentos, kurios pasieks savo klientus tik po metų ar daugiau ir kainuos bemaž dvigubai tiek, kiek kainuoja prototipas.

Jei kas nors domina, nesnauskite, nes tai paskutinė galimybė prisidėti prie jau suformuoto užsakymo. Vėliau transportavimo išlaidos bus per didelės ir teks laukti kitos žiemos...

Dėmesio, dėmesio - šį kartą yra ir SUP įrklenčių ir banglenčių.

Starboard prototipų kainoraštis

]]>
Wed, 29 Jan 2014 22:16:00 +0200
<![CDATA[Starboard prototipai]]> http://www.bures.lt/buriavimas/2013/11/11/starboard-prototipai Starboard kompanija yra viena geriausių burlenčių gamintoja pasaulyje. Ji nebijo naujovių, bandymų ir netradicinio mąstymo burlenčių kūrime. Tik dėl šių savybių burlenčių pasaulis 1999 metais išvydo pirmąsias GO lenta. Netrukus po to ir pirmąsias Formules. Po to sekė tokios naujovės kaip jūrai skirta lenta Fish, vėliau EVO ir daugelis kitų. Starboard gamina vienas greičiausių slalomo lentų - iSonic ir silpno vėjo UltraSonic. Visą tai galite rasti www.star-board.com svetainėje. Tačiau kas vyksta už uždagos, kaip vyksta kūrybos procesas? Tam gaminami prototipai. Ir štai, dabar galite prisiliesti prie tų daiktų, kurių dėka Starboard burlentės yra tokios ypatingos - prie prototipų. Nuo jūrinių ir freeride iki isonic ir freestyle. Ne visos lentos turi gražią prekinę išvaizdą, bet ne išvaizda ir plaukia.

Lentų ir prototipų sąrašas

Išsirinkite jums dominančią lentą ir mes jums atsiųsime didesnės raiškos nuotraukas, kad galėtumėte galutinai apsispręsti dėl pirkimo.

Lentos atplauktų į Lietuvą Kovo pabaigoje. Užsakymui termino nėra, tačiau kaip matote lentų yra po vieną, o šį sąrašą mato visas pasaulis, taigi jei kas nors patinka, laukti nėra prasmės! Rašykit mums.


Gero vėjo

]]>
Mon, 11 Nov 2013 23:57:00 +0200
<![CDATA[2014 įrangos užsakymas]]> http://www.bures.lt/buriavimas/2013/10/01/2014-irangos-uzsakymas Visą Spalio mėnesį renkame užsakymus 2014 metų Starboard ir Severne įrangai. Su naujausiu inventoriumi galite susipažinti čia:

http://www.star-board.com/

http://www.severnesails.com/

Ir pati svarbiausia žinia - visi, kas užsisakys naują įrangą iki Spalio pabaigos, gaus net 20% nuolaidą. Tai ne išpardavimas po sezono, to ko niekam nereikėjo ir nenupirko kiti. Tai puiki proga įsigyti jums tinkamą daiktą prieš sezoną už kainą, kuri būtų po metų, ar daugiau ;)

Nepraleiskit progos!

Klausimus, pasiteiravimus siųskite adresu info et bures.lt


Gero vėjo

]]>
Tue, 01 Oct 2013 12:17:02 +0300
<![CDATA[Briaunų galandymo mašinėlė - Discman 2]]> http://www.bures.lt/buriavimas/2013/09/25/briaunu-galandymo-masinele-discman-2 Pristatome slidžių ir snieglenčių briaunų galandimo mašinėlę DiscMan 2. Tai austrų firmos gaminys skirtas tiksliam ir greitam tiek šoninių, tiek ir apatinių briaunų aštrinimui labai didelio tikslumo pasirinktu kampu.

DiscMan 2 mašinėlė tausoja jūsų slides ir briaunas, nes vieno ciklo metu briauna gali būti nuploninta tik 0,02 mm. Jei jums reikia nepriekaištingo sukibimo su kieta trasos danga, tai pagalandę briaunas, jas dar galite nupoliruoti specialiu poliravimo disku, uždėję jį vietoje galandinimui skirto deimantinio disko.

Briaunų servisą galite atlikti net ir ten, kur nėra elektros, nes Discman 2 yra dviejų modelių - akumuliatorinis ir maitinamas iš 220V tinklo.

Daugelis esate patyrę, kad kelionės į kalnus pradžioje slidės su kieta danga sukimba geriau, nei kelionės antroje pusėje. Turint su savimi DiscMan 2 mašinėlę, jūs galėsite pasigaląsti slides kelionės eigoje ne tik sau, bet ir kartu keliaujantiems draugams ir vėl mėgautis aštrių briaunų teikiamu slidinėjimo malonumu.

Su DiscMan 2 jūs patys galėsite tiksliai pagaląsti slidžių ar snieglenčių briaunas norimu kampu 0,5 laipsnio žingsniu. Galėsite keisdami briaunų kampą stebėti kaip keičiasi slidžių elgesys ir kuris kampas jums labiausiai tinka, pagal jūsų slidinėjimo stilių ir slidžių charakterį. To padaryti lengvai ir operatyviai servisuose nepavyks, ypač, jei galąsite ir kampą bandysite keisti skirtinguose dirbtuvėse.

Jei esate aistringas slidininkas vertinantis kiekvieną slidinėjimo dieną, tai šis įrankis kaip tik jums.

DiscMan 2 kainas rasite čia http://www.bures.lt/parduotuve/ziema

]]>
Wed, 25 Sep 2013 07:00:00 +0300
<![CDATA[Naudoto inventoriaus išpardavimas]]> http://www.bures.lt/buriavimas/2013/09/05/naudoto-inventoriaus-ispardavimas Parduodamas 2013 Formulinis invnentorius:

*Starboard Formula 167; originaliai yra dvigubas "čikenas" (dvi vidurinės kojakilpės plaukimui pavėjui). Puiki ir visapusiška lenta, labai lengvai išglisuoja, lengvai daromi pavėjiniai posūkiai glise. Būklė labai gera. Nors modelis yra 2012, lenta pirkta šių metų vasaros pradžioje. Plaukta labai nedaug (sezono pradžioje buvo naudajama F167 Wide), kaip nauja. Kaina 3450 Lt su geru, lengvu, specialiai jai pasiūtu krepšiu; (2014 modelis kainuoja 7940 Lt) PARDUOTA
*Severne Reflex 4 12,0 su Enigma 550 stiebu. Burė labai geros būkės, plaukta nedaug, tik sezono pradžioje. Kaina 2550 Lt; (2014 modelis su stiebu kainuoja 5600 Lt) PARDUOTA
*Severne Reflex 4 10,7 su Enigma 550 stiebu. Burė labai geros būklės, plaukta šiek tiek daugiau nei 12,0. Kaina 2500 Lt; PARDUOTA

2012 metų inventorius:
Starboard Formula 167 Wide; originaliai yra dvigubas "čikenas" (dvi vidurinės kojakilpės plaukimui pavėjui). Būklė gera, plaukta pernai metais ir šio sezono pradžioje. Labai gerai lenta vidaus vandenyse, lengvai išlaiko glisą nelygaus vėjo sąlygomis. Daugelis buriuotojų niekada gyvenime neburiuos su šia lenta tokiomis sąlygomis, kuriomis ji neturi privalumų prieš kitas - stipriai banguota jūra, arba kai vėjas virš 10 m/s. Kaina 2850 Lt; YRA DVI LENTOS
*Severne Reflex 3 9,6 su Enigma 490 stiebu. Labai mažai plaukta burė, labai geros būklės. Šiais metais nebuvo vandenyje. Pernai išvyniota iki 10 kartų. Kaina 2200 Lt

2011 metų Slalomo inventorius:
Starboard iSonic 80 wood 57 cm pločio. Idealios būklės. Skirta buriuotojams lengvensniems nei 85 kg su burėmis nuo 5,0 iki 7,0 kvm. Tai labai greita lenktyninė lenta. Kartu su iSonic 121 dengia 95 procentus visų slalomo sąlygų. Kaina 2100 Lt (2014 modelis kainuoja 6500 Lt) Nauja kaina 1950 Lt
Severne Reflex 2 6,2 su RedLine 430 stiebu. Labai geros būklės. Plaukta tiek, kiek buvo slalomo varžybų ir tai ne visuose dalyvauta. Kaina 1550 Lt
 

2010 metų Slalomo inventorius:

Starboard iSonic 121 WoodCarbon (viena geriausių visų laikų technologijų). Labai platus burių diapazonas. Su šia lenta yra laimėtos varžybos naudojant 9,7 ir 7,8 bures. Būklė kaip naujos lentos. Kartu su iSonic 80 dengia 95 procentus visų slalomo sąlygų. Kaina 2350 Lt PARDUOTA
 

2008-2009 metų Slalomo inventorius:

Starboard iSonic 94 Wood. Labai geros būklės. Universali slalomo lenta lengvesniam nei 85 kg buriuotojui su burėmis nuo 6,0 iki 8,0 kvm. Puiki lenta norintiems pajusti geros slalomo lentos greiti neinvestuojant didelių pinigų. Kaina 1750 Lt su vairiuku! Nauja kaina 1490 Lt
 

Inventorius pažymėtas " * " parduodamas po Lietuvos čempionato. Priimamos rezervacijos.


Kontaktai puslapio apačioje

Gero vėjo

]]>
Thu, 05 Sep 2013 10:57:00 +0300
<![CDATA[Startuok geriau]]> http://www.bures.lt/buriavimas/2013/06/19/startuok-geriau Šiek tiek apie startą

Kai prieš startą visi plaukioja pirmyn - atgal, ar pabando parungtyniauti tarpusavyje, tai greičių skirtumas nebūna labai didelis. Tačiau tik davus startą jau po 10 ar 15 sekundžių pirmaujantys būna nuplaukę dvigubai daugiau, nei kiti. Dėl ko taip nutinka? Nes jie turi švarų vėją ir startavo starto metu, o ne 5 ar 10 sekundžių vėliau ir kirto liniją tinkamoje vietoje. Taip po starto "iššovusius" plaukimo lyderius būna labai sunku aplenkti. Dėl to reikia daugiau dėmesio skirti startui. Panagrinėkime kelias pagrindines klaidas, kurias daro dauguma:

  • "Saugus" startas;
  • Nežinojimas kur yra starto linija;
  • Nežinojimas kada tiksliai bus startas;
  • Neteisingai pasirinkta starto vieta;
  • Starto metu starto linija kertama ne didžiausiu greičiu;


Štai pagrindiniai blogo starto atributai. Atrodo sudėtinga, neaišku kaip viską prisiminti, nesinori maišytis, bijau, seku iš paskos ir startuoju kai visi būna jau nutolę. Iš tokio plaukimo nieko gero nebus. Atplauksi blogiau nei gali.

Taigi, kaip aplenkti draugą, kuris plaukia kaip tu, ar net truputi geriau? Startuok laiku ir veitoje! Štai keli patarimai, kaip pasiekti norimo rezultato.

"Saugus startas"


"Saugus" startas"- seku paskui priekyje plaukiantį ir kartoju jo veiksmus. Tai bene viena dažniausiai pasitaikančių klaidų. Vadovaukis savo galva ir savo laiko, bei vietos nusistatymais ir jų laikykis. Dažnas saugaus starto mėgėjas startuoja prie katerio ir laukia kol jam prieš akis pakels, ar nuleis vėliavą kuri reiškia startą. Tuo metus jis jau yra pavėlavęs kelias sekundes. Arba jei sekate priekyje savęs plaukiantį ir nedrįstate startuoti, nors jau būtų laikas, nes priekinis, dar nestartavo. Oi blogai, nes startuosite abu pavėlavę, bet nukentėsi tu, kadangi tas priekinis iššoks greičiau, o tave pradės dengti iš galo startavę, kurių tu nematai. Jei nustatei laikrodį tiksliai ir žinai, kad jis nemeluoja, tai skaičiuok garsiai paskutines penkias sekundes, kad nereikėtų žiūrėti į laikrodį, ir startuok starto metu. Jei esi ne prie katerio, rizikuok startuoti viena sekunde anksčiau ir "Saugų" startą paversk "Šaunančiu" startu. Pamatysi, kad falstartuoti ne taip jau ir lengva. Aš kalbu, apie vieną sekundę, o ne apie dešimt...

________________________________________________________________________________________________

Nežinojimas kur yra starto linija


Jei startuoti ne prie katerio, tada yra labai sunku žinoti kur yra starto linija. Apie startuojančių nutolimą nuo starto linijos ties linijos centru yra kalbama visuose "startuok geriau" patarimuose. Nieko naujo nepasakysiu ir aš. Tiesiog atsistoji už teisėjo katerio esančios vėlevėlės ir per ją žiūri į kitą linijos galą, bei įsidėmi kokį nors daiktą ant kranto, kuris yra starto linijos tęsinys.

Dabar tu žinai, kad kol tas daiktas yra žemiau starto plūduro, tol tu neesi kirtęs starto linijos. Toks daiktas gali būti namas, bokštas, medis. Kadangi labai sunku atsisukus atgal nuspręsti ar tu jau kirtai liniją ar ne, tai tranzito nuėmimas išsprendžia šią problemą. Tokiu būdu gali užtikrintai ruoštis starto linijos kirtimui visu greičiu, nes net ir būdamas ne prie katerio žinosi kur ji yra.

Ne vieną kartą esu patyręs, jog starto linijos viduryje būdavau vienas taip aukštai, kad galvodavau jog esu kirtęs starto liniją, dar prieš startą. Tačiau tranzitinio elemento dėka galėdavau startuoti niekeno netrukdomas ir švariu vėju.

________________________________________________________________________________________________

Nežinojimas kada tiksliai bus startas

Tai labai lengvai padeda išspręsti starto laikrodis. Jei startuoji be laikrodžio, tai neišnaudoji planavimo galimybės startuoti anksčiau už kitus, nes turėsi arba laukti kol teisėjas paskelbs startą ir tik po to atlikti veiksmus, tokius kaip - pradėti kilti į vėją, greitėti, pumpuotis ir dengti kitus. Labiausiai tikėtina, kad visą tai padarys kiti, o tu liksi šėšėlyje. Formulės starto procedūra prasideda likus 5 minutėms iki starto pakeliant klasės vėliavą. Po minutės, tai yra likus 4 minutėms iškeliama vėliava kuri nusako kokia taisyklė galioja starto metu (jei iškeliama geltona vėliava su juodu apskritimu, tai falstartavęs gali apiplaukti starto linijos kurį nors galą ir tęsti plaukimą. Jei iškeliama juoda vėliava, tai tie kas falstartuos, bus diskvalifikuoti šiame plaukime). Po keturių minučių, tai yra likus vienai minutei iki starto nuleidžiama starto procedūros vėliava ir lieka tik klasės vėliava. Po penkių minučių - nuleidžiama klasės vėliava, kas reiškia galima startuoti. Ką mes turime žinodami jog bus tokia starto procedūra? O gi labai daug. Net tris momentus, kada galime susiderinti savo laiktrodį su teisėjų laikrodžiu - kai iki starto lieka 5; 4; ir 1 minutė. Prieš skelbiant starto procedūrą, teisėjai dažnai perspėja visus aplink juos esančius, kad tuoj bus pradėda starto procedūra - padūduoja, pašaukia ar kitaip atkreipia dėmesį. Dėl to nevarinėk kažkur prie meldų, o laikykis netoli katerio ir galėsi tiksliai paleisti savo laikrodį jau nuo 5 minučių. Po minutės pasitikslink ar tikrai tavo laikrodis buvo paleistas teisingai? Jei pavėlavai paleisti laikmatį, kai teisėjai skelbė 5minučių atskaitą, tai starto laikrodis turi sinchronizavimo funkciją, kurios dėka spustelėjus mygtuką laikas pradedamas skaičiuoti nuo artimiausios minutės žemyn. Ir likus minutei iki starto, yra dar viena proga sutikrinti ar laikrodis rodo tiksliai, kaip teisėjų. Kodėl taip akcentuoju laiko sutikslinimą? O gi todėl, kad pasitikėtumėte savo laikrodžiu ir nelauktumėte teisėjo singalo, skelbiančio apie starto pradžią! Tai labai svarbu. Jūsų ir teisėjo laikrodžiai rodo vienodą laiką. Jūs žinote kur yra starto linija. Tai kodėl vistiek, daugelis iš jūsų, laukiate teisėjo signalo...? Užsikimšk ausis likus 30 sekundžių iki starto, nes vieni gali raginti, kiti keiksnoti, treti švilpti, bet tai neturi tavęs išmušti iš tavo pasirinktos starto taktikos. Tik tu, starto linija, tikslus starto laikas. Jei likus 5 sekundėm iki starto pradėsi tyliau, ar garsiau skaičiuoti penkios, keturios, tys, dvi, viena, 'op' ir 'op' metu tavo nusiimtas tranzito objektas suslygins su starto linijos plūduru startuosi idealiai ir pamatysi, jog aplinkui ne tiek ir daug trukdančių, o priekyje nieko nėra. Tiksliai sustartavus nors kartą - atsiperka investicija į gerą starto laikrodį, o kada jau esi priekyje - viskas priklausys nuo investicijos į vairą.

________________________________________________________________________________________________

Neteisingai pasirinkta starto vieta

Tai labai svarbus momentas. Kur startuoti? Yra trys vietos kur gali startuoti - prie katerio, prie tolimojo ženklo, per vidurį. Vieta priklauso nuo starto linijos orientacijos viršutinio ženklo ir vėjo atžvilgiu. Atsistok apytiksliai per starto vidurį ir paleisk burę pavėjui. Lentą pastatyk 90 laipsnių kampu burei. Pažiūrėk ar lenta stovi išilgai starto linijai ar ne? Dažniausiai bus ne. Taip pat pažiūrėk kur yra viršutinis ženklas? Ar tiesiai virš starto linijos vidurio, ar ne? Įvertinęs visus šiuos kriterijus, gali planuoti starto vietą. Dažniausiai teisėjai išmeta starto liniją, kad būtų patogiau startuoti dešiniu halzu.

Tačiau nedidelis vėjo pasikeitimas gali labai stipriai pakoreguoti tokią situaciją. Jei nusprendai startuoti dešiniu halzu ir vėjas yra beveik statmenai starto linijai, tai gali saugiai startuoti vos ne pagal visą starto linijos ilgį. Tai labai gerai dalyviams, nes atsiranda daugiau vietos ir nebūna didelių susigrūdimų. Tada vadovaujiesi prieš tai keliuose punktuose aprašytais laiko ir vietos nustatymo metodais ir startuoti bet kur...  (dar reiktų įvertinti kur yra viršutinis ženklas, bet apie tai kitą kartą).

Jei vėjas pasisuko taip, kad teisėjų kateris tapo ženkliai aukščiau vėjo atžvilgiu, tai automatiškai startuoti prie katerio tampa naudingiau, nes starto metu, startavusieji prie katerio bus arčiau viršutinio ženklo. Numatomas susigrūdimas. Tokiu būdu yra trys pasirinkimai. Arba laukti prie katerio neglisuojant ir užsiėmus vietą, bei pradėti pumpuotis likus 10 sekundžių iki starto (turi turėti gerus išglisavimo įgūdžius). Atlėkti su greičiu 10 sekundžių iki starto ir bandyti susirasti plyšį tarp stovinčių ir bandančių išglisuoti ir iššauti per tą plyšį. Taip dažnai daro Preisas LAT 23 ir Mantas LTU 13. Trečias variantas, užsiprogramuoti 5 sekundžių vėlavimą. Starto metu prie katerio esantys turės išglisuoti, jie neleis niekam pralysti per jų viršų ir užimti pačią aukščiausią starto linijos poziciją. Tačiau po poros sekundžių ten jau bus tuščia - užėmę vietą bus truputi žemiau, nes pumpuosis, o tie, kurie atlėkė anksčiau, taip pat bus žemiau, bet jau sustartavę. Tau liks laisvas tarpas prie katerio, kur galėsi dideliu greičiu kirsti liniją ir nebijoti, jog kas nors uždengs iš viršaus. O ką daryti, jei matai, jog tolimasis ženklas yra aukščiau vėju, nei teisėjų kateris?

Oooo, tada kairiu startuoti naudingiau. Va čia tai įdomu. Įdomiausia tai, kad galima startuoti ir dešiniu, bet dėl pozicijos prie tolimojo ženklo reikės gerokai pakovoti. Dar prieš startą pasimatuok laiką, kiek tau trunka išglisuoti ir lengvu glisu nulėkti iki tolimojo žeklo? Pridėk 5 sekundes. Žinodamas šį laiką lauk kol liks tiek iki starto ir pradėk plaukti. Gali būti, jog kas nors kitas jau bus pradėjęs judėti iki tavo pasirinkto tolimojo ženklo pirmas. Žiūrėk ar jis ne per anksti pajudėjo. Jei jis pajudėjo per anksti, tai sek jam iš paskos su 20-30 metrų atsarga ir tyliai juokis, nes prie ženklo jis turės stabdyti, o tu galėsi pagreitėjęs startuoti laiku ir jį aplenkti. Jei jis pajudėjo tik keliomis sekundėmis anksčiau, tada pralošei tu, nes liksi už jo, o startuoti dešiniu, kai kairiu labiau apsimoka, patogiausia pirmam. Jei taip nutiko, tada laikyk mažesnį atstumą iki varžovo ir stenkis kuo tiksliau kirsti starto liniją ir gal net uždengti mažiau ryžtingą varžovą. Nepamiršk, kad gali būti didelė dauguma startuojančiu kairiu. Jie neturi pirmumo teisės, nesvarbu kaip garsiai jie rėkia. Nepraleisk jų priekyje savęs, nes tai reikš jų pergalę prieš tave starto metu (venk susidūrimo ir protestuok).

Dėl to turi startuoti tiksliai ir uždaryti tarpą tarp savęs ir tolimojo ženklo, arba priekyje esančio varžovo. Tokiu būdu jūs padarote sieną, kurios karieji negali pramušti ir turi leistis žemyn vėju ieškodami plyšio. Kuo ilgiau jie jo neras, tuo labiau bus nusodinti ir pablogintos jų starto pozicijos.  Sustartavęs dešiniu, kai kairiu labiau apsimoka, neužsižaisk kovodamas su varžovais. Dešiniu reikės plaukti trumpiau, dėl to dairykis kada reikia suktis ir plaukti link pirmo ženklo.

Tie kas pasirinko startuoti prie katerio, kai naudingiau startuoti kairiu halzu, bus nemaloniai nustebinti ir liks stebėti, kaip kairiu startavę pralėks virš jų 100 ar 200m aukščiau vėju. Ir tai iškarto po starto.

________________________________________________________________________________________________

Starto metu starto linija kertama ne didžiausiu greičiu



" Visų taisyklių apibendrinimas ir sudėjimas į vieną vietą. Negali kirsti starto linijos visu greičiu, jei nežinai kur ji yra, nežinai kada tiksliai bus startas. Gali pasirinkti tinkamą vietą ir tinkamą startavimo kryptį, bet tave aplenks tie, kas tiksliai žinos starto laiką ir liniją. Likus 5 sekundėm iki starto abi kojos turi būti kojaklipėse, atsikabini nuo trapecijos, kad turėtum daugiau veiksmų laisvės ir šauni pumpuodamas, net jei vėjo glisui užtenka. Pumpuoti reikai dėl to, kad kuo greičiau ir aštriau paplauktum po starto ir taip įtvirtintum savo gerą starto poziciją. Arba, jei tave pradeda dengti, gali pabėgti iš vėjo šėšėlio.

Viskas taip paprasta, kaip ir atrodo!

Gero vėjo

Gediminas

LTU 76

Nuotraukoje 2012 metų New Vision varžybų startas Nidoje. Viską galite išbandyti jau šį savaitgalį (06 22-24) šiose varžybose.

________________________________________________________________________________________________

]]>
Wed, 19 Jun 2013 19:39:00 +0300
<![CDATA[Irklente žemyn Nemunu (VIDEO)]]> http://www.bures.lt/buriavimas/2013/06/10/irklente-zemyn-nemunu-video  Vieną vasaros dieną, sėdau į savo automobilį, įsimečiau SUPą į bagažinę ir nuvažiavau prie Kauno pilies į Santaką. Palikęs automobilį aikštelėje įlipau į visuomeninį transportą - troleibusą. Oi, kaip seniai aš juo buvau važiavęs! Tas greitėjimo ir stabdymo garsas... Jo nepamirši niekada. Tikslas buvo troleibusu nuvažiuoti kuo aukščiau prieš srovę. Išlipau netoli Kauno HE. Nuo stotelės teko paeiti apie 400 - 500 metrų. Su patogia kuprine tai padaryti buvo visai nesunku. Ir štai - jau prie Nemuno. Pripūčiau SUP irklentę, sureguliavau irklo ilgį ir atsistojau pirmą kartą šiais metais ant SUP'o ir pirmą kartą gyvenime upėje. Nusiyriau prie Nemuno salų ir pasileidau pasroviui palei kairįjį krantą. Srovė gana greita ir galima per daug nesistengiant grožėtis besikeičiančiais vaizdais, kurie stipriai skiriasi nuo tų, prie kurių esame pripratę. Žvejų kiekis tikrai nemažas, o įvairių vandens paukščių dar daugiau. Netrukus pasiekiau pirmą tiltą - Panemunės pėsčiųjų. Jis labai aukštas. Už jo sekė atkarpa, kai teko irkluoti daugiau, nes pasitiko priešpriešinis vėjas. Nors srovė nešė, bet greitis buvo labai, labai mažas. Priekyje - susprogdintas Šančių tiltas. Pastoliai gana žemi ir tai dar labiau pagyvina prasilenkimą su šiuo tiltu, arba reiktu pasakyti su jo likučiais. Po beveik valandos pasiekiau Napoleono kalną, vadinamą jo kepure. Nors buvau mieste, tačiau per tą valandą kiek truko kelionė pavyko užsimiršti, dėl tikrai miestui nebūdingos tylos. Tai patvirtindamas kažkoks žuviokas per porą metrų nuo mano lentos stipriai pliaukštelėjo uodega, taip sugrąžindamas mane į realybę. Tolumoje pamatau senąjį geležinkelio tiltą. Gana sparčiai artėju prie jo. Ledlaužių konstrukcijos, žiūrint į jas iš arti, atrodo labai įspūdingai. Ledo luitų palikti randai rodo, jog šie statiniai atlieka savo darbą. Tai jau trečias tiltas, pro kurį plaukiu. Artėjant prie Europos prospekto tilto, miesto garsas pasiekė ir mane. Intensyvus eismas priminė, jog darbo diena tuoj, tuoj baigsis. Priplaukus prie Žalgirio arenos, nusprendžiu pasirinkti dešinį salos apiplaukimą. Senvagės kanalas išvalytas, jokio stovinčio vandens, negero kvapo, ar žolių sankaupų. Trūko tik gėrimų kioskelio McDrive principu. Tik čia turėtų būti McSUPas. Lendu jau po šeštu tiltu. O štai ir garsusis pėsčiųjų tiltas į Nemuno sąlą. Artėjant prie Aleksoto tilto pradeda matytis ir pakrantėje stovinčios bažnyčios. Nors čia esu buvęs begalę kartų, tačiau vos kelios dešimtys metrų nuo įprasto maršruto Karaliaus Mindaugo prospektu ir pakeitus transporto priemonę į upei skirtą, pastebi daug savo miesto smulkmenų, kurios pralekia pro akis eilinę dieną sėdint už vairo. Pralendu pro devintą Kauno tiltą ir srovė mane prinešą prie dviejų didžiausių Lietuvos upių santakos. Kelionė baigta. Nemunu įveikiau 15 su viršum kilometrų. Užtrukau apie dvi su puse valandos. Išleidžiu iš lentos orą, susidedu viską į kuprinę ir pajudu link Kauno pilies, kur palikau savo automobilį. Nuotykis pavyko.


Geros dienos
Gediminas
]]>
Mon, 10 Jun 2013 11:21:00 +0300
<![CDATA[Lietuvos Taurė'13]]> http://www.bures.lt/buriavimas/2013/05/13/lietuvos-taure-13  Praėjusį savaitgalį (gegužės 11-12 d.) Kintuose įvyko Lietuvos Respublikos Taurės'13 varžybos. Nors išankstinės prognozės nieko gero nežadėjo - tačiau jos, kaip kad "kartais: būna Lietuvoje (mes ne Kroatija, kur vėjas pagal laikrodį ateina) - nepasiteisino. Įvyko puikios FW disciplinos varžybos. Per dvi dienas organizatoriai paskelbė ir užskaitė 10 plaukimų. Raudonai balta Starboard/Severne komanda triumfavo ant aukščiausios pakylos: Lietuvos taurės'13 nugalėtojas Arvydas Moliusis, II vieta Gediminas Gresevičius, III vieta Giedrius Liutkus (Maui Sails/Patrik).

Sveikinimai nugalėtojams ir visiems dalyvavusiems!

Gero vėjo!

]]>
Mon, 13 May 2013 13:22:01 +0300
<![CDATA[Airush aitvarai]]> http://www.bures.lt/buriavimas/2013/04/11/airush-aitvarai Pirmas Airush aitvarų užsakymas jau baigtas. Šis yra proga tiems, kas nespėjo pirmuoju užsisakyti norimo aitvaro. Kiekis ribotas, kainos 30-50 procentų mažesnės, o rinktis galima ir iš 2013 metų kolekcijos.

Sąrašas čia:

]]>
Thu, 11 Apr 2013 21:23:18 +0300