Pirmasis kartas 2012 sezone

  • 0
    • Naujas SS inventorius2
    • Naujas SS inventorius3
  • Previous
  • Next

 Sezonas atidarytas.

Trumpai apie pirmus įspūdžius. Sezono pradžiai sveriu 77 Kg ir užaugau iki 176 cm. Inventorius pasikeitė radikaliai – nauja lenta, naujos burės. Kadangi vėjas buvo visai silpnas, tai sutakelavau Severne Reflex III 12,0 kvm burę. Be visų naujovių, kurios yra šioje burėje pirmas įspūdis jog forma šiek tiek skiriasi nuo pernai metų modelio. Ryškesnis profilio perėjimas iš stabilaus giko zonoje į atsidarantį viršutinėje burės dalyje. To pasiekti iš karto nepavyko. Burę pritempiau per du kartus. Pirmą kartą liko apie 5-6 cm. Su tiek nepritempta bure išplaukiau prie 5-6 m/s vėjo. Pirmas glisas šiais metais. Beje, po kojomis visai nauja Starboard Formula 167 Wide. Čia ir buvo didžiausias jaudulys ir laukimo nerimas – kaip bus su tokiu pločiu? Ar patogiai išdėstytos kojakilpės, ar suvaldysiu šią, kosminį laivą primenančią lentą? Ir mano nuostabai, kojakilpės tikrai nebuvo problema, kad ir labai platus lentos galas, net 90 cm, bet galinę kojakilpę radau labai lengvai. Plaukimas į vėją reikalauja daug techninių subtilybių, kurias per žiemą ir galva ir kūnas pamirštas. Su šia lenta, toks vaizdas, kad sezoną pradedu jau šiek tiek paburiavęs. Lenta greičiau „užveda“ vairą ir stabiliai laiko kursą. Suplaukiu dviem kursais ir grįžtu į krantą. Sušlapinu burę ir pritempiu beveik iki galo. Liko apie 2 cm. Jie labai svarbūs, bet pirmą dieną daugiau nebetempiu. Burė turi apsiprasti su stiebu, siūlės atsigulti į savo vietas. Po poros buriavimo dienų tempsiu kiek reikės. Antras išėjimas jau su greitesne bure. Viskas dar geriau. Kairiu halzu jau pavyksta gerai užspausti visą inventorių ir pasiekti greičio ir kampo optimalų derinį. Dešiniu šiek tiek trūksta jėgos pėdoje, bet kampas pusėtinas. Pasisukus pavėjui tikrai laukė siurprizas. Visą žiemą galvojau kad su tokiu lentos uodegos pločiu gali būti problemų pavėjui. Tačiau problemų nebuvo jokių. Stovint šoninėse kilpose galėjau laiktyi labai gerą kampą ir greitį pavėjui. Tarp dviejų pavėjinių kursų kampas buvo arba 90 laipsnių arba net didesnis. Po manevro, kaip ir Reflex II burėse kemberiai vartosi nepriekaištingai. Per gūsius, kurie buvo tikrai stiprūs, išbandžiau ir naujas centrines kilpas (čikenus, arba viščiuko kilputes). Lėkti tikrai smagu. Reikia priprasti prie vietos, kurioje jos yra, surasti balansą stovėsenoje, ir imti viską ką duoda, tai yra lėkti neatleidžiant. Beje, kilpoms būtinai reikia stabilizuojančių poveržlių, kurių komplektacijoje nėra, nes kilpos labai greitai susisuka ir nelieka galimybės įkišti koją. Čia kalbu apie „čikenus“. Kol kas nepavyko padaryti nei vieno pavėjinio posūkio glisuojant. Teko skaityti, kad posūkiai su šia lenta yra kitokie ir reikia priprasti, bei išmokti. Teks mokytis.

Ant Kauno marių, susirinko 15 formulių. Net nesupratau iš kur tiek daug? Jauniai, panašu kad ir ant vandens, neduos atsipalaiduoti. Kaip ten bus, pamatysime jau labai greitai. 


Už nuotraukas dėkojame Kristinai Venslauskaitei

    • Naujas SS inventorius
    • Starboard naujae sezone
  • Previous
  • Next
blog comments powered by Disqus