Irklente žemyn Nemunu (VIDEO)

• 0
Vieną vasaros dieną, sėdau į savo automobilį, įsimečiau SUPą į bagažinę ir nuvažiavau prie Kauno pilies į Santaką. Palikęs automobilį aikštelėje įlipau į visuomeninį transportą - troleibusą. Oi, kaip seniai aš juo buvau važiavęs! Tas greitėjimo ir stabdymo garsas... Jo nepamirši niekada. Tikslas buvo troleibusu nuvažiuoti kuo aukščiau prieš…

Audriaus 51 slidinėjimas Serfaus, Tirolis

Šiemet slidinėjome Serfaus, Austrijos Tirolyje, nuo vasario 10 iki 17 dienos. Laiką pasirinkome labai sėkmingai: tris dienas snigo, kitas tris - saulėta, orai buvo šilti, slidinėjimui tinkamos visos dienos. Be trasų slidinėjome dviese: aš slidėmis ir mano draugas Gedas snieglente, praktiškai visas dienas. Iš mano aplankytų vietų: Ischl, Solden,…

Meteora - pakibę tarp žemės ir dangaus

• 0
Graikiją kada nors lankę žmonės, visų pirma važiuoja į Atėnus pamatyti žymiausią archeologinį senosios civilizacijos paminklą Partenoną, o antra – jie visada vyksta į šalies centrą, kad pamatytų nuostabiausią gamtos ir žmogaus sukurtą atskirą pasaulį tarp dangaus ir žemės –Meteorą. Žodis meteora senovės graikų kalboje reiškė „pakibęs tarp žemės…

Antroji stotelė - senovinis Diono miestas

Antroji stotelė – senasis Dionas Palikę Kalamitsi ir nuostabiąją Chalkidikę pajudėjome į Graikijos vidų. Pravažiavome antrąjį pagal dydį Graikijos miestą – Thesaloniki. Tada už 30 km autostrados per tris kartus sumokėjome apie 30 EUR ir patraukėme kalnų link. Tačiau troškus oras, dulkės, absoliuti sausra aplinkui net nerodė, kad kažkur…

Pirmoji stotelė - Kalamitsi

• 0
Kelionė nuo Lietuvos tęsusis 2400 km ir trukusi beveik 4 vairavimo su nakvynėmis dienas baigėsi Graikijoje. Taip, tai buvo mūsų pirmoji stotelė, kurią visi draugiškai praminėme mažyčiu rojumi. Kalamitsi miestelis yra Sitonijos pusiasalyje, Chalkidikės regione, Šiaurės rytinėje Graikijos dalyje. Kalamitsi koordinatės: 39°59'13.77"N ir 23°59'19.60"E. Atstumas nuo Kauno, Lietuvoje -…

Didžioji vasaros kelionė, 2011

Lietuva – Graikija – Kroatija – Lenkija – Lietuva Kelionės planavimo įrankiai: Lonely Planet „Greece“ gidas (absoliučiai nepakeičiamas gidas), DK serijos gidas „Croatia“, Michelin online navigatorius ir žinoma, interneto platybės. Kelionė prasidėjo pervažiuojant skersai per 5 valstybes: Lenkiją, Slovakiją, Vengriją, Serbiją ir Makedoniją. Šiandien jau esame Graikijoje, Chalkidikės regione,…

Krimml krioklys, Austrija 2007

• 0
Aplankę Ledo milžinų pasaulio urvą, jau vakarėjant mes patraukėme tolyn. Tądien nukeliavome dar apie 100 km link kito Austrijos gamtos stebuklo – Krimlio krioklio (Krimml Wasserfall). Šis krioklys yra aukščiausias Europoje ir nuo viršutinės jo dalies iki krioklio guolio apačioje yra net 390 m. Sustojome kempinge šalia Krimml miestelio.…

Ledo milžinų pasaulis, Austrija 2007

Eisriesenwelt – Ledo milžinų pasaulis – tai didžiausias ledo urvas pasaulyje. Laimei iki jo nereikia keliauti per devynias jūras marias ir per devynis kalnus. Šį nuostabų gamtos kūrinį galime rasti Austrijoje, Zalcburgo (Salzburg) apskrityje, Verfeno (Werfen) miesto pakraštyje. Iki pat kasų lydi ryškūs kelio ženklai, kurie net ir užmaršiausiam…

Atviras Italijos Čempionatas 2007

• 0
Jau nebe pirmas mėnuo, kai planuojame mūsų kelionę į Italiją, prie Gardos ežero. Jame gegužės 31 - birželio 3 dienomis vyko formulių disciplinos varžybos - Italian FW Open Championships. Nors ir labai seniai planuota mūsų kelionė, tačiau kaip visada jos pradžią vainikuoja dabar jau smagiai atrodantys nesklandumai, kurie vis…

Prancūzija - Ile's des Embiez 2006

2006-03-01 Kelionė niekuo neišsiskyrė iš kitų kelionių, kol neprivažiavom Austrijos. Čia, kai kuriems iš mūsų visai netikėtai, muitininkė paėmusi pasus, paprašė apsisukti ir pavažiavus 200m atgal pasisverti. Kraudami inventorių į priekabą ir daiktus į mašiną, jautėme, jog krauname daug. Dabar buvo proga sužinoti kiek? Po akimirkos pastovėjus ant svarstyklių…