2011 New Vision dalyvio akimis

  • 0

 Po ilgos pertraukos vėl mes čia. Keltas, siauras kelias per mišką ir kopas. Ekologijos mokesčio rinkimo punktas jau su banknotų automatais. Toliau viskas lyg ir taip pat – Juodkrantė, Pervalka, Preila, Nida ir visus šiuos Smiltynės miestelius jungiantis duobėtas kelias. Tikrai smagu juo važiuoti. Šį kartą važiavome dviese – Mantas ir aš, bei pilnas autobusiukas inventoriaus. Atvykus ketvirtadienio popietę į Nidos jachtklubą ten radome Audriaus LTU 51 autobusiuką ir jį patį toli nuo kranto prie kopos. Svarstėme, kodėl jis neglisuoja? Po truputį traukėme didžiausias slalomo bures. Tuo metu grįžo Audrius ir nusprendė prisijungti prie mūsų susirinkdamas savo didžiausią burę. Išlėkėme tryse ir palakstę beveik valandą pasukome atgal. Marių vanduo išbandytas, laukia vakarienė ir poilsis Preiloje.

Penktadienis išaušo apniukęs. Vėjo žadėjo - ir Formulei tikrai turėjo pakakti. Distancija Ginto jau išmesta, per susirinkimą visi klausimai atsakyti, brendam. Pirmas plaukimas man visuomet būna neblogas. Taip buvo ir šį kartą. Vėjas labai tinkamas. Buvau patenkintas ir greičiu ir kampu į vėją. Pirmą ratą susukau pirmas, antrą taip pat. Tik va su finišu susimoviau. Sužaidė įprotis ir nors ant kranto analizavau distanciją, tačiau galvoje nusipiešė neteisingas finišavimo metodas ir pralindęs pro vartus pasukau nuo finišo tolyn... tuo pasinaudojo Rytis ir Giedrius finišuodami prieš mane. Vėliau visi pabudo ir reikėjo labai stipriai kovoti dėl vietos penketuke. Diena baigėsi su geromis emocijomis, bet 5-je vietoje. Pirmas po 5-kių plaukimų buvo Giedrius LTU 11, antras – Mantas LTU 13, trečias - Rytis LTU 799, ketvirtas - Karolis LTU 1001. Viską atpirko vakaras pirtyje ir atsipalaidavimas Nidos kempingo baseine.


Šeštadienis skirtas Slalomui. Laikrodžiai užtaisyti, vairai priveržti, žvilgsniai nustatyti – startas. Ne, ne taip viskas paprasta. Vėjas nors ir pakankamas, bet gūsiuotas. Prie starto linijos burbulo startuoti smagiausia, nes po starto niekas nedengtų iš viršaus ir galėtum lėkti švariu vėju kiek tik burė traukia. Bet visi nori to jausmo ir įvyko taip, kaip maniau. Grūstis prie burbulo ir visi 5 sekundėm iki starto sustoja. Išglisuoti, kai vienas kitam gadina orą, tai yra vėją, labai sunku. Aš pasileidau 50 metrų žemiau viršutinio starto linijos burbulo ir ten pasirinkau starto vietą. Prie linijos atplaukiau 2 sekundėm per anksti ir turėjau pristabdyti. Dėl to pakėlus starto vėliavą teko nuoširdžiai pumpuotis, kad išlaikyčiau glisą ir pralindęs vėjo šešėlį, kurį sukėlė sustojusi buriuotojų grupė, nulėkčiau sėkmingai nuo starto linijos. Taip pavyko ne man vienam. Mantas kažkaip sugebėjo pralysti pro visą grūstį ir sėkmingai sustartuoti. Taigi nuo starto nuglisavome dviese. Po kiek laiko pradėjo glisuoti ir likusieji, bet mes savo pozicijų neužleidome. Antras startas, bandau kažką panašaus. Liko 40 sekundžių iki starto, reik išglisuoti... bet esu ne vėjo zonoje. Pralaukiu 10 sekundžių ir lekiu link starto vėluodamas panašiai tiek. Didžioji dalis daro tą pačią klaidą kaip ir pirmo starto metu – atplaukia prie linijos per anksti ir stabdo. Vėl visi sustoja starto metu ir kai startas duodamas niekas neglisuoja. Tiesa, Mantas su Ryčiu yra išprovokuojami falstartui. Aš glisuodamas turiu didelį pranašumą, nes galiu rinktis kur startuoti ir kaip apiplaukti neglisuojančius. Matau atsirandantį tarpą tarp ženklo ir Bobo LTU 32. Lengvai prašoku pro jį ir nusiveju Mantą su Ryčiu. Žemiau sėkmingai startavęs lekia Arūnas LTU 109. Arūnas gauna labai gerą gūsį, kurio visą jėgą paverčia greičiu. Jo nepaveju. Finišuoju antras, nes Mantas, nors kirto finišo liniją pirmas, bet gauna OCS ir finišas neskaitomas. Taigi, turiu dvi antras vietas. Trečias plaukimas nepasiseka, visi tarsi pabudę gerai startuoja, lekia nuo pat starto, prie ženklo apsisukti ne taip lengva ir finišuoju 6-tas. Paskutinis plaukimas. Apie pirmą vietą net negalvoju, nes Mantas, yra laimėjęs visus tris plaukimus (nežinojau, kad jis antrame yra diskvalifikuotas). Startuoju neblogai. Šį kartą Giedrius LTU 11 prisijungė prie manęs persekiojant Mantą. Jis ranka pasiekiamas. Bet distancija tuoj tuoj baigsis. Paskutinis posūkis ir finišo tiesioji. Mantas pirmas apima ženklą ir paskutinėje posūkio dalyje išsprūsta gikas. Burė krenta prieš vėją. Mantas bando daryti vandens startą, bet gūsis neateina, o vėjo burbulas iš po mūsų su Giedriumi burių net neišlaiko Manto burės ore ir prispaudžia ją prie vandens. Man praplaukiant pro tik ką iš po burės išnirusį Mantą, išgirstu kaip jis nusikeikia. Supratau jog vandens startas nepavyks ir jis nebepasivys. Giedrių aplenkti tiesiojoje reikia tokių sugebėjimų, kokių dar neturiu, bet tikiuosi kada nors įgyti... Jis pirmas, aš antras, Audrius LTU 51 – trečias. Taigi, susumavus rezultatus surinkau vienu baudos tašku mažiau nei Mantas ir iškovojau pirmą vietą slalome, kas maloniai nustebino J

Sekmadienis buvo sunkiai nuspėjamas. Buvo galima daryti ir slalomą ir formulę. Tačiau slalomas prie ribinio vėjo daug kam nepatinka, dėl to startavo formulės. Dauguma susirinko 11,0 kvm bures. Tik Audrius LTU 51 įtempė savo 12,0, nes kitos jis neturi. Prie stipraus vėjo Karolis yra įspūdingai greitas. Prie pirmo ženklo visuomet jis būdavo arba pirmas arba pirmame trejetuke. Du pirmus plaukimus man su Mantu jį pavyko aplenkti, bet trečiame, vėjui dar sustiprėjus tą padaryti nebuvo šansų. Mantas LTU 13 finišavęs du kartus pirmas, pakilo į pirmą Formulės įskaitos vietą. Giedrius LTU 11 liko antras, Karolis LTU 1001 iš trečios vietos išstūmė Rytį LTU 799, kuris prie stipraus vėjo dar nėra toks užtikrintas, ypač, kai pradeda stabiliai plaukti sunkesni buriuotojai. Aš pakilau viena vieta iki ketvirtos. Na, o Rytis uždarė penketuką.


Šiek tiek statistikos:

Penktadienis:

Starboard Formula HWR lenta;

Severne Reflex II 12,0 bure;

Virus 70 vairu.


Šeštadienis:

Starboard iSonic 107 lenta;

Severne Reflex II 7,8 bure;

Sontag 40 cm vairu.


Sekmadienis:

Starboard Formula HWR lenta;

Severne Reflex II 11,0 bure;

Virus 70 vairu.


Per ilgąjį savaitgalį:

nuplaukiau 211 kilometrų;

Sudeginau virš 8000 kolorijų;

Padariau 110 pavėjinių posūkių;

Padariau 35 priešvėjinius posūkius;

Buriavimas truko 9:43:23;

Didžiausias pulsas 183/min

Vidutinis pulsas 150/min


Stovint eilėje prie kelto į Klaipėdą pamatėme kaip policija nubaudė tris automobilių vairuotojus bandžiusius lįsti be eilės. Tai labai palengvino kelto laukimą ir pagerino atmosferą eilėje.


Tai tiek šiam kartui.


Gero vėjo!

P.S. Visi varžybų rezulatai - ČIA.

    • New Vision prizai
    • New Vision
  • Previous
  • Next
blog comments powered by Disqus